Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF

Gedeelde mailbox op iPad.

Indien je op dit moment op jouw Workstation beschikking en/of toegang hebt tot een gedeelde mailbox van een collega, of een gedeelde mailbox, is het helaas nog niet mogelijk deze ook toe te voegen op jouw iPad. De technische mogelijkheden van de iPad beperken het gebruik hiervan.

Op dit moment is het dus alleen mogelijk om gezamelijke mailboxen, of accounts van collega's waartoe je gemachtigd bent deze in te zien, door middel van de webmail of jouw workstation.

Uitzondering hierop is indien je in het bezit van van gebruikersnaam en/of wachtwoord van desbetreffende collega en/of gedeelde mailbox bent. In dat geval zouden wij voor je kunnen nagaan of het mogelijk is deze 'extra' mailbox op jouw iPad toe te voegen. Indien dit mogelijk is helpen wij je graag met het configureren van jouw iPad met de juiste instellingen.

Indien de mogelijkheden in de toekomst het wel mogelijk maken gedeelde mailboxen beschikbaar te maken op jouw iPad dan zullen wij dit artikel hierop aanpassen.

Voor de actuele status raden wij je aan dit artikel te volgen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk