Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF

Apparaat verloren en/of gestolen?

Indien je de iPad bent verloren neem dan direct contact met ons op.

Onze contactgevens kun je hier vinden: Hoe kan ik jullie bereiken?

De procedure is vervolgens als volgt:

  • Nadat je bij ons melding hebt gemaakt van verlies van jouw mobiele apparaat  zullen wij deze op afstand direct blokkeren voor verder gebruik. Daarnaast zullen wij de opdracht geven om jouw apparaat bij het eerstvolgende contact met het internet volledig te wissen. Indien je een mobiel data abonnement hebt, en het mobiele apparaat dus online is, zal dit direct gebeuren.
  • Indien er een mobiel abonnement actief is op het verloren en/of gestolen apparaat geef dit dan aan. Wij kunnen je adviseren bij wie en hoe je deze kunt laten blokkeren.

  • Indien je gebruik kunt maken van een tijdelijk leenapparaat zullen wij je informeren over de procedure hoe je deze in ontvangst kunt nemen.
  • Je ontvangt per email een bevestiging van jouw melding.

  • Je dient zelf ten alle tijde bij de Politie aangifte te doen van vermissing. Neem hierbij de bevestiging van jouw melding mee, hierin vermelden wij het type apparaat en serienummer.

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk