Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF

Mail / Agenda opnieuw instellen wachtwoord.

In de meeste gevallen is dit probleem op te lossen door het opnieuw instellen van jouw wachtwoord (stap 1).
Indien dit het probleem niet oplost raden wij je aan jouw iPad volledig opnieuw op te starten (stap 2).

Stap 1: Wachtwoord opnieuw invoeren.

  1. Klik op het icoon 'Instellingen' op het beginscherm van jouw iPad en vervolgens aan de linkerkant op 'Email, Contacten en Agenda's'.
  2. Aan de rechterkant kies je vervolgens het account waarmee je problemen ondervindt.
  3. In het scherm wat vervolgens opent klikt u op jouw emailadres (hiervoor staat: 'account'. 
  4. In het volgende scherm is een venster 'wachtwoord' waar waarschijnlijk al iets staat ingevuld. Dit veld moet je leeg maken.
  5. Je voert hier jouw persoonlijke -eigen- wachtwoord in. Meestal log je hiermee ook in op het netwerk.
    Let erop dat dit wachtwoord hoofdletter gevoelig is.
  6. Na het invoeren van jouw wachtwoord klik je rechts op 'gereed' Er verschijnen een aantal vinkjes achter de ingevoerde gegevens.
  7. Klik nu nogmaals op gereed.
  8. Je kunt nu terugkeren naar de Mail. Binnen enkele minuten zouden jouw mailtjes en agenda items weer zichtbaar moeten zijn.

Mocht bovenstaande jouw probleem niet oplost, ga dan verder met het uitvoeren van stap 2.

Stap 2: iPad volledig opnieuw opstarten.

  1. Voor het volledig opnieuw opstarten van jouw iPad moet u 2 handelingen tegelijkertijd uitvoeren.
  2. De thuisknop op het scherm van de iPad (met het vierkantje hierop) en de aan/uit- (sluimer-) -knop houdt je beiden 5 tot 10 seconden ingedrukt.
  3. Totdat het 'Apple' logo in beeld verschijnt. Je kunt de beide knoppen nu weer loslaten.
  4. Binnen enkele minuten zouden jouw mailtjes en agenda items weer zichtbaar moeten zijn.

Mocht bovenstaand jouw probleem niet oplossen, neem dan contact met ons op. Waarschijnlijk dient jouw wachtwoord opnieuw ingesteld te worden.

Hoe je ons kunt bereiken lees je op de volgende pagina: Hoe kunt je contact opnemen met CloudyDay?

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk