Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF

Vergeten toegangscode of apparaat geblokkeerd

Wanneer je een toegangscode instelt om het gebruik van een iPhone, iPad of iPod touch te beveiligen en je dan een foute toegangscode invoert, zie je mogelijk een bericht met de melding dat het apparaat is geblokkeerd. Lees hier wat je moet doen als je een toegangscode bent vergeten of als je een bericht op het apparaat ziet met de melding dat het is geblokkeerd.

Als je zes of meer keren een foute toegangscode invoert, zie je de volgende melding:

  • iPad is geblokkeerd

Het is niet meer mogelijk om een nieuwe poging te ondernemen om de iPad te ontgrendelen. De iPad zal opnieuw ingericht moeten worden door CloudyDay waarbij wij de meest recent beschikbare reservekopie zullen terugplaatsen op de iPad. Mocht er geen reservekopie beschikbaar zijn, dan zullen wij de iPad als nieuw apparaat instellen.

Aanvraag indienen voor het opnieuw configureren van uw iPad.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk