Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF

Kabel en/of lader zijn stuk / verloren.

Indien je jouw iPad-kabel en/of -lader verloren bent of deze functioneert niet meer naar behoren dan kun je bij ons een verzoek indienen voor het doen toekomen van een vervangende kabel en/of lader. Indien het een defect betreft bewaar dan wel de kabel en/of lader; deze dien je weer in te leveren.

Je kunt een verzoek bij ons indienen door contact op te nemen met onze servicedesk.
Hoe je ons kunt bereiken lees je op de volgende pagina: Hoe kan ik jullie bereiken?

Belangrijk om te weten:

  • Wij raden je aan alleen gebruik te maken van originele Apple accessoires. Het gebruikmaken van niet-originele accessoires kan (verdere) schade aan de iPad veroorzaken welke niet direct zichtbaar en/of merkbaar is in gebruik.
  • Aangezien wij eerst akkoord dienen te krijgen alvorens wij een nieuwe kabel en/of lader doen toekomen is de levertijd hiervan afhankelijk.
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk